μαμαδοblog

Πολύχρωμα Γεμιστά Μανιτάρια κι ένα… Crash Test!


Πολύχρωμα Γεμιστά Μανιτάρια κι ένα… Crash Test!

 

Της Γεωργίας Λαμπριανίδη

 

 

Όταν ήμουν μικρή θυμάμαι να τρέχουμε με τα αδέρφια μου γρήγορα στην κουζίνα κάθε φορά που η μαμά έβραζε γλυκοπατάτες. Κι ενώ τις αγαπώ, λίγες ήταν οι φορές που τις μαγείρεψα στα παιδιά μου, γιατί δεν τις έβρισκα εύκολα, μέχρι βέβαια που ανακάλυψα τον φυσικό πουρέ γλυκοπατάτα Μπάρμπα Στάθης. Οι νέοι φυσικοί πουρέδες λαχανικών Μπάρμπα Στάθης είναι φτιαγμένοι από 100% λαχανικό, που έχει βράσει, πολτοποιηθεί και καταψυχθεί σε μικρές μερίδες, διατηρώντας όλη τη φρεσκάδα, τη γεύση και τα θρεπτικά του συστατικά. Η συσκευασία των 600γρ. βγάζει 4 μερίδες.

 

Σήμερα θα σας δείξω μια σούπερ συνταγή, εντυπωσιακή, εύκολη και γρήγορη!

 

 

Φυσικά, ως διατροφολόγος δεν θα μπορούσα να μην κάνω ένα crash test ανάμεσα στη γλυκοπατάτα και στην κλασική πατάτα. Αν συγκρίνουμε λοιπόν τις δύο πατάτες θα δούμε πως δεν έχουν διαφορές στις θερμίδες, ούτε στον γλυκαιμικό δείκτη, κι αυτό είναι καλό να το γνωρίζουμε, καθώς πολλοί φοβούνται πως η γλυκοπατάτα θα ανεβάσει το ζάχαρό τους ή θα τους παχύνει κι έτσι την αποφεύγουν.

 

Οι 4 βασικές διαφορές είναι οι εξής:

 

1)  Η γλυκοπατάτα έχει διπλάσια ποσότητα ασβεστίου από την κλασική πατάτα, ίση με 10 αμύγδαλα

2) Η γλυκοπατάτα έχει επταπλάσια ποσότητα βιταμίνης Α από την κλασική πατάτα

3) Η γλυκοπατάτα έχει περισσότερες φυτικές ίνες από την κλασική πατάτα

4) Η κλασική πατάτα έχει εννιαπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από τη γλυκοπατάτα.

 

Όταν ο πουρές συνοδευτεί με κρέας ή ψάρι και μια σαλάτα εποχής, αποτελεί ένα ισορροπημένο γεύμα. Αν λάβουμε υπόψη μας ότι ο πουρές για να φτιαχτεί χρειάζεται είτε νερό, είτε γάλα, τότε ευχάριστα ανακαλύπτουμε πως αυξάνεται και περιεκτικότητα του γεύματός μας σε ασβέστιο.

 

Μανιτάρια Γεμιστά:

 

Η πρώτη φορά που έφαγα γεμιστά μανιτάρια ήταν σε κάποιο νησί κατά τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Εντυπωσιάστηκα! Από εκείνη την ημέρα έγινε η αγαπημένη μου συνήθεια σε τραπέζια που έκανα, αφού το πιάτο αυτό έδινε μια διαφορετική και ευχάριστη νότα στο γεύμα, όχι μόνο γευστική αλλά κι αισθητική.

 

Πώς;

 

 

Αγοράζουμε μανιτάρια portobello, τα πλένουμε καλά κι αφαιρούμε προσεκτικά το κοτσάνι τους, αφήνοντας έτσι ένα κενό μέσα στο μανιτάρι το οποίο θα γεμίσουμε με τον πουρέ. Η αλήθεια είναι πως όσο μεγαλύτερα μανιτάρια βρείτε, τόσο μεγαλύτερη ποσότητα πουρέ θα προσθέσετε μέσα. Εγώ διαλέγω τα πιο μικρά γιατί μου αρέσει να γίνονται μπουκίτσες και να μην τρώγονται με μαχαιροπήρουνα. Κάτι τύπου finger food φαντάσου :)

 

 

Στη συνέχεια φτιάχνουμε τον πουρέ της αρεσκείας μας. Εγώ ετοίμασα -επιτέλους- τον φυσικό πουρέ γλυκοπατάτα Μπάρμπα Στάθης, αλλά δεν μπόρεσα να αντισταθώ και στον φυσικό πουρέ αρακά. Ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται στη συσκευασία, χρησιμοποιώντας δηλαδή 120ml νερό για τη γλυκοπατάτα και 100ml για τον αρακά, ετοίμασα τους πουρέδες μου και μ’ ένα μικρό κουταλάκι γέμισα τα μανιτάρια μου. Η έξτρα τσαχπινιά και γεύση έρχεται, αν συμπληρώσουμε πάνω στα γεμιστά μανιτάρια με τη γλυκοπατάτα λίγο τριμμένο τυρί και μικρά κομματάκια μπέικον στα μανιταράκια με τον αρακά.

 

 

 

Μα δεν είναι πανεύκολο κι εντυπωσιακό; Αυτό ήταν! Το επόμενο βήμα είναι να τα βάλουμε στον φούρνο για περίπου μισή ώρα κι αν θέλουμε να ξεροψηθούν ανάβουμε και λίγο το γκριλ. Πω πω μου έτρεξαν τα σάλια πάλι!

 

 

Καλή σας όρεξη!



Δείτε κι άλλα άρθρα από 4seasonswithgeo.com








Tags

γεμιστά μανιτάρια, γλυκοπατάτα, διατροφή, θρεπτικά στοιχεία γλυκοπατάτας, πουρές, πουρές λαχανικών Μπάρμπα Στάθη, πουρές πατάτας, συνταγή


871


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Η υιοθέτηση σωστού τρόπου διατροφής από την παιδική ηλικία έχει μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα στην προαγωγή υγείας και στην πρόληψη των ασθενειών κατά την ενήλικη ζωή.

Ιανουάριος 14,2014

Η διατροφή της θηλάζουσας

Η διατροφή της θηλάζουσας

Είναι απαραίτητο η θηλάζουσα να τρέφεται σωστά, καθώς πρέπει να προσλαμβάνει όλα τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά.

Ιανουάριος 03,2014

Ντιπ: Εφτά λαχταριστές συνταγές στο λεπτό

Ντιπ: Εφτά λαχταριστές συνταγές στο λεπτό

Εάν ψάχνετε μία γρήγορη και δροσερή συνταγή,κάτι εύκολο για τα παιδιά ή για τους φίλους που ήρθαν ξαφνικά επίσκεψη,τα ντιπ είναι η καλύτερη λύση.Με ελιά,μαγιονέζα κ.α.,οι 7 συνταγές για ντιπ που σας παραθέτουμε είναι απλές, αλλά καθόλου απλοϊκές.

Αύγουστος 01,2014

Home cinema night: Ψηλά στον ουρανό

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.