μαμαδοblog

Το Κρυμμένο ασβέστιο σε τρόφιμα


Το Κρυμμένο ασβέστιο σε τρόφιμα

 

 Της Γεωργίας Λαμπριανίδη

 

Μια διατροφή πλούσια σε ασβέστιο, πέρα από την ενδυνάμωση των οστών και των δοντιών, δρα ενάντια στην οστεοπόρωση, ελέγχει την πίεση και μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο.

 

Εντάξει, νομίζω πως όλοι ξέρουμε πως οι λευκές τροφές γάλα/γιαούρτι/τυρί/κρέμες κλπ. περιέχουν ασβέστιο. Γνωρίζεις όμως από ποιές άλλες τροφές μπορούμε να το προσλάβουμε; Φοβάσαι μήπως σε περιόδους νηστείας ή περιπτώσεις δυσανεξίας στη λακτόζη η πρόσληψη ασβεστίου μειώνεται; Δεν χρειάζεται! Να 5 καλές τροφές που περιέχουν ικανοποιητικές ποσότητες ασβεστίου.

 

1) Τα αμύγδαλα και τα καρύδια

 

 

Μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου μέσα σε ένα τόσο θρεπτικό σνακ. Εύκολο στην κατανάλωση και στην μετακίνηση αφού μπορεί πάντα να βρίσκεται στην τσάντα μας.

 

2) Τα μικρά ψαράκια που τρώγονται με τα κόκαλα.

 

 

Η αθερίνα κι η σαρδέλα είναι από τις πιο καλές πηγές ασβεστίου καθώς τρώγονται ολόκληρα. Παράλληλα είναι από τις πιο θρεπτικές και φτηνές τροφές. Το ίδιο ισχύει για το χαβιάρι και τον σολωμό.

 

3) Τα ξερά σύκα

 

 

Άλλο ένα γευστικό, γλυκό και θρεπτικό σνακ εύκολο στην κατανάλωση και στην μεταφορά. Πολύ πρακτικό κολατσιό και για τα παιδιά στο σχολείο!

 

4) Το σπανάκι

 

 

Μια πράσινη τροφή που αγαπούν συνήθως τα παιδιά, αν κρίνω τουλάχιστον από τα δικά μου. Βραστό σπανάκι με λεμόνι, ωμό σπανάκι στην σαλάτα και σπανακόρυζο οι κυριότερες μορφές κατανάλωσης του.

 

5) Τα φασόλια

 

 

 

Οι περισσότερες ελληνικές οικογένειες μαγειρεύουν μια φορά την εβδομάδα όσπρια και κάνουν πολύ καλά! Τα λευκά φασόλια είναι μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου και πολλών άλλων θρεπτικών στοιχείων. Τρώμε φασολάδα λοιπόν ή προσθέτουμε μερικά βραστά λευκά φασόλια μέσα σε σαλάτες.

 

Tip: Για την καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου ο οργανισμός χρειάζεται βιταμίνη D η οποία όμως βρίσκεται σπανιότερα στις τροφές από κάθε άλλη βιταμίνη. Μην αγχώνεσαι, η φύση έχει μεριμνήσει και για αυτό! Ένα μεγάλο μέρος από τις απαιτήσεις της καλύπτεται από τη συντιθέμενη στο σώμα του ατόμου με την επίδραση του ηλιακού φωτός.

 

Ω, τι ευλογία! Στην Ελλάδα έχει πάντα ήλιο!



Δείτε κι άλλα άρθρα από 4seasonswithgeo.com








Tags

ασβέστιο, διατροφή, νηστεία, πηγές ασβεστίου, πρόσληψη ασβεστίου, τροφές αντί για γαλακτοκομικά, χορτοφαγία


1615


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Η υιοθέτηση σωστού τρόπου διατροφής από την παιδική ηλικία έχει μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα στην προαγωγή υγείας και στην πρόληψη των ασθενειών κατά την ενήλικη ζωή.

Ιανουάριος 14,2014

Η διατροφή της θηλάζουσας

Η διατροφή της θηλάζουσας

Είναι απαραίτητο η θηλάζουσα να τρέφεται σωστά, καθώς πρέπει να προσλαμβάνει όλα τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά.

Ιανουάριος 03,2014

«Ο Μικροπόδαρος» : Μία...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.