μαμαδοblog

Επιδόρπιο εύκολο, γρήγορο και θρεπτικό


Επιδόρπιο εύκολο, γρήγορο και θρεπτικό

 

 Της Γεωργίας Λαμπριανίδη

 

 

Αν έχεις συνδυάσει το γλυκό μόνο με κάτι «βαρύ» σε θερμίδες αλλά και σε γεύση, αν νομίζεις πως το γλυκό θέλει πάντα μεγάλη και χρονοβόρα διαδικασία, τότε ήρθε η ώρα να αρχίσεις να φτιάχνεις το επιδόρπιο που προτείνω κι είμαι σίγουρη πως θα αλλάξεις γνώμη.

 

Κακά τα ψέματα, σε τραπέζια που κάνουμε με φίλους, συγγενείς και κουμπάρους μετά το φαγητό σπάμε το κεφάλι μας να βρούμε ένα γλυκό που θα εντυπωσιάσει, χωρίς όμως να μας ταλαιπωρήσει για να το φτιάξουμε.

 

Κι ενώ είμαι σίγουρη πως σχεδόν πάντα έχουμε γιαούρτι στο ψυγείο μας σπάνια σκεφτόμαστε να το αξιοποιήσουμε ως γλυκό.  Ε, λοιπόν ήρθε η ώρα! Μια σημαντική τροφή αφού περιέχει μεγάλο ποσοστό πρωτεϊνών, βιταμινών και ασβεστίου.

 

 

Φυσικά πέρα από τη γεύση πρωταρχικό ρόλο παίζει και η εμφάνιση, ο τρόπος που θα παρουσιάσεις ένα γλυκό και θα το σερβίρεις.

 

Για αυτό βγάλε από το ντουλάπι τα καλά σου ποτήρια κι έπειτα βάλε τη φαντασία σου να δουλέψει για όλους τους πιθανούς γευστικούς συνδυασμούς. Εγώ, στις προτάσεις που σου κάνω, χρησιμοποίησα το διπλοστραγγιστό της ΔΕΛΤΑ, Μικρές Οικογενειακές Φάρμες, που έχει πλούσια γεύση όπως παλιά, πλούσια υφή και είναι το μόνο διπλοστραγγιστό. 

 

1) Γιαούρτι με μέλι και καρύδια

 

Ο συνδυασμός αυτός θα απογειώσει τον ουρανίσκο σου, θα καλύψει την ανάγκη σου για γλυκό, θα σου δώσει ενέργεια και φυσικά θα σου προσφέρει πολλά καλά θρεπτικά στοιχεία.

 

2) Γιαούρτι με super foods

 

Συνδύασε το γιαούρτι με κρανμπερι, γκότζι μπέρι, μύρτιλο, ηλιόσπορο, ρόδι και δημιούργησε με αυτόν τον τρόπο ένα εντυπωσιακό σε εμφάνιση γλυκό, αλλά και μια πηγή σούπερ ενέργειας με αντιοξειδωτική δράση.

 

 

3) Γιαούρτι με φρούτα

 

Επίλεξε φρέσκα φρούτα ή χρησιμοποίησε κοσέρβα φρούτων η οποία περιέχει μεγάλη ποικιλία σε μικρά κομμάτια και κάνε όσο πιο πολλούς χρωματιστούς συνδυασμούς μπορέσεις. Για έξτρα γεύση και γλυκάδα χρησιμοποίησε και το σιρόπι που περιέχει.

 

 

4) Γιαούρτι με γλυκό του κουταλιού

 

Εντάξει, δεν υπάρχει περίπτωση ελληνικό σπίτι και να μην έχει κάποιο γλυκό του κουταλιού στο ντουλάπι της κουζίνας. Εγώ τρελαίνομαι για γιαούρτι με γλυκό βύσσινο ή γλυκό κυδώνι αλλά εξίσου τέλεια επιλογή είναι και το σταφύλι, το κεράσι και το σύκο. Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να ταιριάξουμε το γιαούρτι με μια σπιτική μαρμελάδα. Μμμ… μούρλια!

 

Tips για λιγότερες θερμίδες:

  • Κατανάλωσε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • Χρησιμοποίησε μια κουταλιά της σούπας για το συνοδευτικό του γιαούρτιού σου


Δείτε κι άλλα άρθρα από 4seasonswithgeo.com








Tags

γιαούρτι, ελαφρύ γλυκό, θρεπτικό επιδόρπιο, καλύτερη ζωή


531


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Η διατροφή της γυναίκας

Η διατροφή της γυναίκας

Η διατροφή της γυναίκας είναι σημαντικό να ακολουθεί σταθερούς κανόνες και να είναι ισορροπημένη.

Ιανουάριος 07,2014

Εποχή για λαρυγγίτιδες

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.