Είμαι Γυναίκα Άσκηση

Διαλειμματική Προπόνηση: 15 λεπτά στο κόκκινο!

Διαλειμματική Προπόνηση: 15 λεπτά στο κόκκινο!

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση διαρκεί λιγότερο από μισή ώρα και είναι ιδανική για «κάψιμο» λίπους ακόμη και από δύσκολα σημεία, όπως η κοιλιά, για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Απρίλιος 03,2018
10 οφέλη της γιόγκα

10 οφέλη της γιόγκα

Μερικά μόνο από τα οφέλη για το σώμα και το μυαλό που θα αποκομίσετε εάν ξεκινήσετε να κάνετε γιόγκα.

Οκτώβριος 09,2017



ΘΕΑΤΡΟ ΦΟΥΡΝΟΣ: «Μια Ζαχαρένια...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.