Είμαι Γυναίκα

Η δίαιτα του Σεπτεμβρίου για να χάσετε τα κιλά των διακοπών

Η δίαιτα του Σεπτεμβρίου για να χάσετε τα κιλά των διακοπών

Αν η  επιστροφή από τις διακοπές, σας βρήκε με 3-4 παραπανίσια κιλά, τότε η δίαιτα αυτή θα σας βοηθήσει να κινητοποιήσετε τον μεταβολισμό σας και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα. Το συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα περιλαμβάνει αρκετά φρούτα και λαχανικά (ως πηγή υδατανθράκων και φυτικών ινών), καθώς και όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας προκειμένου να έχει ενέργεια και να μη νιώσουμε αδυναμία.

 

Ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής

 

Δευτέρα

Πρωινό: Καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 1 αυγό με 1 φέτα τυρί

Μεσημεριανό: Μια μερίδα  κοτόπουλο σχάρας, σαλάτα φρέσκων λαχανικών και 1 φρούτο

Δείπνο: Σαλάτα με μαρούλι, ντομάτα και μια κονσέρβα τόνο σε νερό

 

Τρίτη

Πρωινό: Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και ένα μπολ άπαχο γάλα (ή γιαούρτι) με 2 κουταλιές δημητριακά

Μεσημεριανό: Μια μερίδα φιλέτο ψάρι (γλώσσα ή πέρκα) και σαλάτα με βραστά λαχανικά

Δείπνο: Μια μεγάλη φρουτοσαλάτα με 4-5 φρούτα εποχής

 

Τετάρτη

Πρωινό: Καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 1 αυγό βραστό με 1 φέτα τυρί

Μεσημεριανό: μπιφτέκι σχάρας και 1 σαλάτα με λαχανικά εποχής

Δείπνο: Ομελέτα με 2 αυγά και ανάμεικτη σαλάτα πράσινων λαχανικών

 

Πέμπτη

Πρωινό: Καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και ένα μπολ άπαχο γάλα με 2 κουταλιές δημητριακά

Μεσημεριανό: Σαλάτα μαρούλι ή λάχανο, με 1 τόνο νερού και μία φρυγανιά

Δείπνο:  Σαλάτα μαρούλι ή λάχανο με 2 φέτες γαλοπούλα και 1 αυγό βραστό

 

Παρασκευή

Πρωινό: Καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 1 αυγό με 1 φέτα τυρί

Μεσημεριανό: 2 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα λαχανικών

Δείπνο: 120 γρ. μπιφτέκι σχάρας και βραστή σαλάτα

 

Σάββατο

Πρωινό: Καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και 1 χυμό πορτοκαλιού

Μεσημεριανό: 1 μερίδα όσπρια και 1 πράσινη σαλάτα

Δείπνο: Μια μερίδα κοτόπουλο ψητό και σαλάτα με μαρούλι και ντομάτα

 

Κυριακή

Πρωινό: Καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη και χυμό πορτοκαλιού

Μεσημεριανό: Μια μικρή μερίδα  μακαρόνια ολικής άλεσης με 1 κουταλιά παρμεζάνα και ανάμεικτη πράσινη σαλάτα

Δείπνο: Μια μπριζόλα μοσχαρίσια και 1 σαλάτα με μαρούλι και ντομάτα

 

Με τη συνεργασία της Νίκης Τσίγκρη (διαιτολόγος-διατροφολόγος)







Tags

δίαιτα, δίαιτα μετά τις διακοπές


207


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Ιστορίες γυναικών που κατάφεραν να χάσουν πολύ βάρος – Εμπνευστείτε από πραγματικά παραδείγματα

Ιστορίες γυναικών που κατάφεραν να χάσουν πολύ βάρος – Εμπνευστείτε από πραγματικά παραδείγματα

Υπάρχουν γυναίκες που παλεύουν με τα σωματικά τους προβλήματα, και πετυχαίνουν αυτό που για τους περισσότερους μοιάζει ακατόρθωτο. Εάν χρειάζεστε έμπνευση για να χάσετε βάρος, δείτε αυτές τις τρεις πραγματικές ιστορίες.

Μάιος 04,2015

Μύθοι και αλήθειες για την απώλεια βάρους

Μύθοι και αλήθειες για την απώλεια βάρους

Οι υδατάνθρακες απαγορεύονται ή όχι; Η ζυγαριά είναι σύμμαχος ή εχθρός; Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε και πότε; ποιά είναι η αλήθεια για το βραδινό γεύμα; Οι απαντήσεις σε μύθους και αλήθειες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος εύκολα και γρήγορα.

Ιούλιος 30,2014

Τέσσερις κανόνες για να χάσετε σωστά τα κιλά της εγκυμοσύνης

Τέσσερις κανόνες για να χάσετε σωστά τα κιλά της εγκυμοσύνης

Κοιτάτε το παλιό σας τζιν και αναρωτιέστε πότε θα το ξαναφορέσετε. Δείτε τους βασικούς κανόνες για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης. Από πότε μπορείτε να αρχίσετε την προσπάθεια και πόσος καιρός χρειάζεται;

Απρίλιος 10,2014

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ένα...

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.