Είμαι έγκυος

6 πράγματα που πρέπει να κάνετε εάν είστε έγκυος το φθινόπωρο!

6 πράγματα που πρέπει να κάνετε εάν είστε έγκυος το φθινόπωρο!

Μετά τις πολύ υψηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες και πριν αρχίσουν για τα καλά τα κρύα του χειμώνα, τώρα είναι η ιδανική εποχή για να απολαύσετε πραγματικά την εγκυμοσύνη σας και να προετοιμαστείτε με τον καλύτερο τρόπο για να ενσαρκώσετε τον πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή σας. Εκμεταλλευτείτε το κλίμα ανανέωσης που φέρνει μαζί του το φθινόπωρο και βάλτε στο πρόγραμμά σας μερικά πράγματα, όπως:

 

Επιστροφή στα θρανία!

 

Μπορεί να μην είστε πια στην ηλικία που το φθινόπωρο ήταν συνώνυμο της επιστροφής στις σχολικές (και εξωσχολικές) υποχρεώσεις, όμως τώρα έχετε έναν λόγο παραπάνω να θέλετε να ενημερωθείτε και να μάθετε καινούρια πράγματα. Αναζητήστε στην περιοχή σας φορείς που διοργανώνουν σεμινάρια ανώδυνου τοκετού ή ενημερώνουν για το θηλασμό και τη φροντίδα του βρέφους.

 

Βγάλτε φωτογραφίες στη φθινοπωρινή φύση

 

Δοκιμάστε να ποζάρετε ξαπλωμένη πάνω σε ένα λόφο με κιτρινισμένα φύλλα ή κρατώντας ένα ξεραμένο φύλλο επάνω στην κοιλιά σας. Ή να βγάλετε φωτογραφίες καθώς περπατάτε κάτω από τη βροχή... Δεν χρειάζεται να κάνετε «επαγγελματική» δουλειά. Απλά, πάρτε μια φωτογραφική μηχανή και την κολλητή σας, βγείτε έξω και είναι σίγουρο τι θα σας έρθουν πολλές ιδέες.

 

Απολαύστε τις γεύσεις της εποχής

 

Τώρα που πολλά θρεπτικά φρούτα και λαχανικά είναι στην εποχή τους, όπως τα μήλα, τα μανταρίνια, τα πορτοκάλια, τα ρόδια, η κολοκύθα, το κουνουπίδι, το λάχανο, το μπρόκολο, το σπανάκι, εμπλουτίστε τη διατροφή σας μ' αυτά για να παίρνετε άφθονες βιταμίνες χωρίς συντηρητικά. 

 

Κάντε το εμβόλιο της εποχικής γρίπης

 

Μια γρίπη δεν είναι κάτι που θα θέλετε να σας συμβεί στη διάρκεια της εγκυμοσύνης και, ευτυχώς, μπορείτε να προστατέψετε τον εαυτό σας και το μωρό σας, κάνοντας το εμβόλιο. Γιατί εκτός από το ότι θα αποφύγετε να νοσήσετε, το εμβόλιο προσφέρει αντισώματα και στο μωρό που θα το προστατέψουν από τον ιό της γρίπης κατά τους πρώτους μήνες της ζωής του. Ρωτήστε το γυναικολόγο σας για να σας συμβουλέψει εάν και πότε ακριβώς πρέπει να το κάνετε.

 

Οργανώστε μια μικρή απόδραση

 

Λίγο πριν ο χειμώνας με τα κρύα (και ο ερχομός του μωρού με τα ξενύχτια και τις υποχρεώσεις) σάς κρατήσουν για μήνες μέσα στο σπίτι, είναι η ιδανική εποχή για να κανονίσετε να περάσετε μερικές μέρες στην εξοχή. Μια κοντινή ή λίγο πιο μακρινή απόδραση θα σας βοηθήσει να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και να νιώσετε πανέτοιμη για τον πιο σημαντικό ρόλο της ζωής σας.

 

Βελτιώστε τη φυσική σας κατάσταση

 

Βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα μια χαλαρή βόλτα διάρκειας 20-30 λεπτών και να είστε σίγουρη ότι το σώμα σας, αλλά και το μωρό σας, θα σας ευγνωμονεί. Είναι ο πιο απλός κι ευχάριστος τρόπος για να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση, κάτι που θα σας φανεί πολύ χρήσιμο στην υπόλοιπη εγκυμοσύνη αλλά και στον τοκετό.







Tags

γρίπης, διατροφή, φθινόπωρο, ψυχολογία


190


Εαν θέλετε να σχολιάσετε παρακαλούμε συνδεθείτε για να έχετε πρόσβαση στα σχόλια αυτού του άρθρου.









Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Διατροφή μετά τον πρώτο χρόνο της ζωής

Η υιοθέτηση σωστού τρόπου διατροφής από την παιδική ηλικία έχει μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα στην προαγωγή υγείας και στην πρόληψη των ασθενειών κατά την ενήλικη ζωή.

Ιανουάριος 14,2014

Η Ψυχολογία της Εγκύου

Η Ψυχολογία της Εγκύου

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος, την οποία χαρακτηρίζει η λέξη αλλαγή και συνήθως, μια αλλαγή όσο επιθυμητή και αν είναι, ασκεί αξιοσημείωτη επίδραση στην ψυχολογία της γυναίκας.

Ιανουάριος 08,2014

Η διατροφή της θηλάζουσας

Η διατροφή της θηλάζουσας

Είναι απαραίτητο η θηλάζουσα να τρέφεται σωστά, καθώς πρέπει να προσλαμβάνει όλα τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά.

Ιανουάριος 03,2014

Coco

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

 Όλες οι πληροφορίες και τα άρθρα που θα διαβάσετε εδώ, είναι γραμμένα με αγάπη και φροντίδα,

αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την εξειδικευμένη γνώση και τις συμβουλές του γιατρού σας.